Profesionāla personāla noma palīdz augt jūsu biznesam. Personāla noma (darbinieku noma) – kāpēc ir nepieciešama personāla vai darbinieku noma
Tā ir mūsdienu personāla pārvaldības ekonomiskā koncepcija un darbaspēka nodrošināšanas pakalpojums, kad steidzami vajadzīgi darbinieki. Šis ir jēdziens, ko plaši izmanto mūsdienu praksē un biznesā līdz ar ārpakalpojumiem, tā saukto apakšuzņēmēju pakalpojumu līgumu.
Kā izvēlēties personāla nomas aģentūru? Kādas ir personāla nomas pakalpojumu izmaksas un kādas ir personāla nomas priekšrocības.
Tas faktiski ir līzings (personāla noma), personāla pārvietošana no klienta uzņēmuma uz citu uzņēmumu vai nomas aģentūru (personāla autstafings) un pagaidu darbinieku noma (pagaidu personāla noma). Personāla noma – pakalpojums, kad darbinieks ir pieņemts darbā WORK IN firmā, bet faktiski strādā klienta uzņēmumā.
Tas ir ļoti ātrs darbinieku piesaistes instruments, jo personāla nomas uzņēmums var izmanot savus personāla resursus, viņiem ir visas nepieciešamas zināšanas, speciālisti, lai veiktu darbinieku nomas pakalpojumu ekonomiski efektīvi un ātri.
WORK IN veic visu dokumentu lietvedību, grāmatvedību un citas darba devēja funkcijas. Šāda veida darbību ir tiesības veikt tikai nodarbinātības aģentūrām, kas saņēmušas attiecīgu valsts licenci. WORK IN personāla nomas kompānijai ir saņemta attiecīga valsts licence. Kompānija WORK IN spēj nodrošināt kvalitatīvus personāla nomas pakalpojumus neatkarīgi no klienta darbības virziena un apjoma.
Kas ir svarīgi?
Svarīgākā ir pieredzea, augstā aģentūras reputācija un tās darbinieku kvalifikācija, kuri spēj izvēlēties personālu, kas pilnībā atbilst klienta prasībām. Tāpēc vispirms jāapsver galvenie darba tirgus dalībnieki, un tie parasti ir daudznozaru aģentūras. Personāla nomas aģentūra WORK IN konsekventi ir viens no vadošajiem personāla nomas un autsorsinga uzņēmumiem tirgū. Mums ir visplašākais ģeogrāfiskais pārklājums – šobrīd mēs pieņemam darbā darbiniekus no Latvijas, Ukrainas, Gruzijas, Baltkrievijas, Uzbekistānas. Tas ļauj uzņēmumam veiksmīgi strādāt ar ļoti lieliem klientiem. Kompānijā WORK IN strādā pieredzējuši speciālisti un viņi īsā laikā spēj nodrošināt lielu darbinieku skaitu.
Jebkurā uzņēmumā lielākais izdevumu postenis ir algas samaksa darbiniekiem un uz to patērētais laiks. Tāpēc personāla trūkuma apstākļos uzņēmīgi uzņēmumi atrada izeju no sarežģītās situācijas un sāka izmantot iznomāto darbinieku darbu, kas ļauj klientam ietaupīt naudu.
Kompānijām būs noteikti ļoti dārgi publicēt vairākus maksas un dārgus darba sludinājumus. Veikt pašiem personāla atlasi: meklēt, atlasīt, pieņemt darbā, kārtot personāla lietvedību un noformēt visus dokumentus pašiem. Toties darba iekārtošanas aģentūrām, kas nodarbojas ar to profesionāli, tas maksās daudz lētāk un personāla atlases process būs daudz ātrāks.
Personāla noma gadu no gada apliecina tās efektivitāti un pieprasījumu.
Pa tālruni, pastu vai tikšanās
Izmaksu aprēķins dienas laikā
Mēs apspriežam visas projekta detaļas un specifiku
Mēs uzsākam jebkuras sarežģītības projektu
Izpildīts pakalpojums.
Izsniedzam aktus un rēķinus
WORK IN aģentūra ir uzticams partneris nodarbinātības jomā kopš 2010. gada, kas specializējas personāla nomā, vidējā un augstākā līmeņa personāla atlasē un algu aprēķināšanas pakalpojumos. Ar īpašu pieredzi nemanāmi savienojam uzņēmumus ar speciālistiem, veicinot panākumus un izaugsmi darba tirgū.
Brīvības iela 144, 2.stāvs, 21.kab., Rīga, Latvija, LV-1001
E-pasts: office@workin.lv